Menu Zamknij

O nas

O naszej firmie

Tensator® jest twórcą słynnego na całym świecie systemu barierek z samozwijającą się taśmą, znanych pod marką Tensabarrier®. Dziedzictwo firmy sięga 1881 roku, obecnie dostarczamy nasze produkty w ponad 150 krajach świata.

Tensator Group Limited Odział w Polsce powstał w 2006 roku. Od tego czasu dbamy, by nasi klienci otrzymywali produkty najwyższej jakości, przy zachowaniu najwyższych standardów obsługi, a także sukcesywnie zmieniamy obraz kolejkowania w Polsce.

banner-leisure-tourism

Co robimy?

Nasza firma oferuje rozwiązania w dziedzinie zarządzania i kontroli tłumu. Są to zarówno nasze flagowe produkty marki Tensabarrier®, a także systemy elektronicznej organizacji kolejek.

Marka Tensabarrier® to synonim jakości i niezawodności. Klient otrzymuje produkt najwyższego gatunku, który wyposażony jest w pierwotnie opatentowany system spowalniający zwijanie się taśmy, a także system zapobiegający niepowołanemu wypięciu taśmy, co zapewnia maksimum bezpieczeństwa.

 

tensabarrier-bezpieczenstwo

Stawiamy na jakość i BEZPIECZeństwo

To właśnie bezpieczeństwo, łatwość w użyciu i niska awaryjność sprawiają, że nasze produkty są jednymi z najczęściej wybieranych produktów do organizacji kolejek i wygradzania miejsc potencjalnie niebezpiecznych.

Sprawdzają się one zarówno sektorze transportu publicznego (porty lotnicze, dworce kolejowe), handlu i usług (centra handlowe, sklepy wielkopowierzchniowe, hotele, muzea, budynki użyteczności publicznej), jak i w przemyśle (hale produkcyjne, magazyny, place budowy), a także w wielu innych miejscach.

 

Produkty

 

Firma Tensator stara się wychodzić na przeciw oczekiwaniom klienta. Nasze produkty są stale doskonalone, a także wprowadzane są nowe modele, będące odpowiedzią na zapotrzebowania klientów.

Niezwykle ważna dziedziną naszej działalności są również autorskie elektroniczne systemy przywoławcze, które tworzą tzw. jedną kolejkę. Ich zaletą jest organizacja kolejki w sposób sprawiedliwy (kolejność obsługi według kolejności przyjścia – klient zostaje wezwany do pierwszej wolnej kasy), zwiększenie zadowolenia klienta, organizacja przestrzeni, usprawnienie procesu i wydajności obsługi.